شقاق یا فیشر مقعدی

بهترین دکتر شقاق

بهترین دکتر شقاق

آیا برای درمان شقاق مقعدی حتما باید به پزشک مراجعه کنم؟ بهترین دکتر شقاق را از کجا پیدا کنم؟ درمان شقاق بدون مراجعه به پزشک امکان پذیره؟ اینها بخشی از سوالاتی است که هنگام ابتلا به شقاق مقعدی ذهن بیمار را درگیر می‌کنند و البته جواب های آنها بسیار مهم هستند. ما به این دست از سوالات پاسخ می دهیم و لزوم جدی گرفتن درمان شقاق را از مراحل اولیه بیماری برای شما بیان نماییم.

ما می توانیم بهترین دکتر و بهترین جراح شقاق در تهران دکتر زهرا سعادتی معرفی کنیم. زیرا از سال 1378 سابقه جراحی شقاق دارند و از اولین زنان جراح می باشند که این جراحی را با لیزر انجام داده اند. طی این مدت رضایت بیماران باعث شده که افراد زیادی ایشان را به یکدیگر توصیه کنند.

به دکتر شقاق مراجعه کنیم یا خود درمانی انجام دهیم؟

درمان‌های خانگی غالبا برای شقاق حاد موثر هستند با این وجود به چند دلیل مهم توصیه می ‌شود که درمان شقاق را زیر نظر دکتر متخصص شقاق (متخصص بیماری های مقعدی) انجام دهید. برای شقاق حاد پزشک درمان‌های خانگی را رد نمی‌کند بلکه با مشاوره تخصصی کمک می‌نماید فرد به درستی پروسه درمانی را طی نماید و بیماری وارد فاز مزمن نشود.

چرا باید برای درمان به دکتر شقاق مراجعه کنیم؟

به دلایل زیر بهتر است مراحل درمان شقاق تحت نظر بهترین دکتر شقاق انجام شود:

تشخیص شقاق توسط متخصص جراحی

هر چند که تشخیص شقاق (بریدگی یا پارگی در پوست مقعد) ساده به نظر می‌رسد اما واقعیت چیز دیگری است. در حال حاضر چندین بیماری مقعدی وجود دارد که بخشی از علائم آنها با یکدیگر مشابه هستند. در برخی موارد متخصص جراحی شقاق نیز نمی‌تواند با یک معاینه فیزیکی ساده بیماری را تشخیص دهد و نیاز به کولونوسکوپی بیمار دارد.

در نظر داشته باشید که تشخیص درست شقاق در نحوه درمان آن بسیار مهم است و اشتباه در این مرحله می‌تواند یک بیماری ساده را به یک وضعیت پیچیده تبدیل نماید. بیمارانی که با درد و یا خونریزی مقعدی به متخصص جراحی مراجعه می کنند معاینه داخلی نمی شوند و حتما تصویربرداری یا کولونوسکوپی تجویز می شود.

تشخیص عامل شقاق

عامل یا عوامل ایجاد شقاق مقعدی باید توسط دکتر شقاق تعیین شوند. گاهی عامل ایجاد یا برگشت شقاق ابتلا به بیماری‌ هایی مانند سرطان، سفلیس، HIV و یا غیره است. در این گونه موارد نمی‌توان با درمان‌های معمولی و خانگی شقاق را درمان نمود.

مزمن شدن شقاق

شقاق در حالت اولیه و حاد به راحتی توسط دکتر شقاق قابل درمان است و نیاز به صرف هزینه زیاد درمانی ندارد. اما اگر از مرحله حاد به مرحله شقاق مزمن پیشرفت نماید، ضمن ایجاد درد و ناراحتی فراوان برای بیمار مبتلا، درمان آن نیز پیچیده می‌ گردد. در حالت مزمن، درمان شقاق غالبا نیازمند جراحی است که هم هزینه زیادی دارد و هم نیازمند مراقبت ‌های بیشتری است.

دکتر شقاق می ‌تواند با توجه به وضعیت متفاوت بیماران (از نظر عوامل به وجود آورنده بیماری و سبک زندگی) درمان را شخصی سازی نماید. در نتیجه مانع بازگشت شقاق و مزمن شدن آن در بیمار مبتلا به شقاق شود.

انتخاب بهترین دکتر شقاق

در زمینه انتخاب بهترین دکتر شقاق تجربه و تخصص حرف اول را می ‌زنند. چندین بیماری مختلف قادرند به طور همزمان ناحیه مقعد را تحت تاثیر خود قرار دهند. برخی از آنها علائم مشترکی دارند که باید توسط متخصص جراحی تفکیک شوند.

جراحی که درمان اصلی برای شقاق مزمن است نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد. با وجود اینکه جراحی درصد موفقیت بسیار خوبی برای درمان شقاق مزمن دارد ولی کوچکترین خطا می‌تواند منجر به آسیب دیدن عضله اسفنکتر مقعدی و در نتیجه بی اختیاری مقعد بیمار گردد.

علاوه بر این باید هنگام انتخاب بهترین دکتر شقاق فاکتورهایی چون استفاده از تکنیک ‌ها و درمان ‌های نوین نیز مد نظر قرار داده شوند. پزشک شقاق مسلط بر درمان‌ های نوین می ‌تواند بسیاری از موارد مزمن شقاق مقعدی را با لیزر درمانی رفع نماید. در نتیجه عوارض ناخواسته جراحی تا حد زیادی کاهش می ‌یابد.

بهترین دکتر شقاق برای جراحی و لیزر

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی و لیزر بیماری ‌های مقعدی مانند شقاق، هموروئید، آبسه، کیست مویی و فیستول می ‌باشند. ایشان دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی هستند. دکتر سعادتی دوره‌ های تخصصی جراحی با لیزر را در خارج از کشور گذرانده ‌اند.

دکتر زهرا سعادتی در حال حاضر خدمات درمانی خود را به صورت تخصصی با لیزر و به طور و ویژه برای درمان بیماری‌ هایی چون هموروئید، آبسه، کیست مویی و فیستول ارائه می‌ دهند. سالها تجربه در کنار افزایش مهارت و به کارگیری روش‌های نوین درمانی موجب موفقیت چشمگیر ایشان در درمان بیماری‌ های مقعدی و رضایت کامل بیماران شده است. لیزر شقاق توسط دکتر سعادتی بدون عود و بازگشت انجام می شود.

author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی اولین زن جراح در ایران که جراحی بیماری های نشیمنگاه با لیزر پرتوان را به طور تخصصی و ماهرانه انجام داده اند. ایشان فارغ التحصیل ۱۳۷۸سال از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دارای بورد تخصصی می باشند. ایشان هزاران جراحی موفق با لیزر را طی سالیان طولانی انجام داده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *