هموروئید یا بواسیر

دکتر خانم هموروئید

دکتر خانم هموروئید

امروزه با وجود تعداد بسیاری دکتر خانم هموروئید که حاذق و مجرب هستند زنان ترجیح می دهند برای درمان بیماری هموروئید خود به دکتر خانم هموروئید مراجعه کنند. هموروئید جزو بیماری هایی است که هیچ کس نمی خواهد به آن مبتلا شود زیرا خیلی خجالت می کشید که حتی با متخصص جراحی خود در مورد آن صحبت کنید.

به دلایل متعددی اکثر افراد به ویژه زنان در مواقع ابتلا، به بیماری ترجیح می دهند که به پزشک متخصص هم جنس خود برای امور تشخیصی، انجام معاینات و درمان هموروئید مراجعه کنند. این دلایل می تواند شامل مسائل اعتقادی حفظ شئونات اسلامی و یا حفظ کرامت و راحتی افراد باشد. به ویژه در مورد بیماری هایی مانند هموروئید که ممکن است افراد رضایت برای انجام معاینه نداشته باشند. بنابراین زنان برای برقراری ارتباط بهتر با متخصص جراحی معالج خود ترجیح می دهند به دکتر خانم هموروئید مراجعه کنند.

انتخاب یک دکتر خانمهموروئیدکه شما با او راحت باشید و متناسب با نیازهای شما باشد تصمیم مهمی است. نگرانی درباره این مسئله بی مورد و غیر معمول نیست زیرا برای شما به عنوان یک زن بسیار مهم است که بتوانید با متخصص جراحی خود به راحتی صحبت کنید، چرا که ممکن است سلامتی شما در معرض خطر باشد. رابطه شما با متخصص جراحی باید بر اساس اعتماد و احترام باشد، در غیر این صورت تبادل اطلاعات دو طرفه بین متخصص جراحی و بیمار از دست خواهد رفت. انتخاب دکتر خانم هموروئید باعث راحتی بیمار می شود اما واقعیت این است که برای پزشکان جنسیت بیماران و زن و مرد بودن آنها تفاوتی ندارد. پزشکان تمامی بیماران را فارغ از جنس، نژاد و … را پذیرش و درمان می نمایند.

دکتر خانم برای هموروئید

دکتر خانم همورئید چه تخصصی باید داشته باشد

صحبت در مورد علائم کولورکتال به ویژه در دوران بارداری یا سایر بیماری هایی که فقط در زنان وجود دارد با دکتر خانم هموروئید ساده تر است. البته هیچ دلیلی وجود ندارد که در مورد هموروئید یا سایر مشکلات روده بزرگ خجالت بکشید. با این حال مطالعات نشان می دهد که تنها یک سوم از بیماران مبتلا به هموروئید علامت دار به دنبال کمک پزشکی هستند. بیشتر بیماران ترجیح می دهند در سکوت رنج ببرند. در این موارد آشنایی با دکتر خانم هموروئید می تواند بسیار مفید باشد. البته مراجعه به متخصص زنان و زایمان برای درمان و یا جراحی هموروئید مناسب نمی باشد زیرا هموروئید از انواع بیماریهای دستگاه گوارش تحتانی است و بهترین تخصص برای تشخیص و درمان آن دکتر متخصص جراحی عمومی و یا اگر نیاز به جراحی هموروئید باشد متخصص جراح عمومی و لیزر میتواند جراحی هموروئید را به بهترین شکل انجام دهد.

بنابراین بهتر است دکتر خانم هموروئید ای که انتخاب می کنید دارای بورد تخصصی جراحی عمومی باشد و مهارت کافی برای جراحی با لیزر را داشته باشد. دکتر خانم هموروئید، یک پزشک متخصص است که در تشخیص و معالجه بیماریهای روده، مقعد و روده بزرگ تخصص دارد. بیماری هایی که یک دکتر خانم هموروئید تحت درمان قرار می دهد، از بیماری های معمول مانند یبوست گرفته تا بیماریهای پیچیده تر –شقاق، فیستول ها و سرطان های رکتوم را شامل می شود.

آیا دکتر خانم هموروئید نسبت به پزشک مرد بهتر است؟

امروزه مطالعات نشان داده که پزشکان زن و دکتر خانم هموروئید در بسیاری موارد مجرب تر و کارآمدتر از پزشکان مرد هستند و مهارتهای برقراری ارتباط با بیمار در پزشکان زن برای گوش دادن دقیق به صحبت های بیمار بیشتر است. محققان دانشگاه جان هاپکینز دریافتند که پزشکان زن تمایل دارند وقت بیشتری را صرف گوش دادن به بیمارانشان و بحث در مورد علائم و نگرانی های بیمار خود کنند. این می تواند به بیمار کمک کند تا احساس حمایت بیشتری کند و به توانمندی پزشک در تشخیص و درمان اطمینان حاصل کند.

حتی مجله نیویورک تایمز از مزایای انتخاب پزشک زن حمایت کرده است. تفاوت در انتخاب دکتر خانم هموروئید ممکن است نه تنها در سطح راحتی شما باشد. بلکه شواهد و مدارکی وجود دارد که نشان می دهد نتایج درمانی بهتری از پزشک همجنس به دست خواهد آورد. به این معنی که زنان هنگام مراجعه به دکتر خانم هموروئید نتایج درمانی بهتری به دست خواهند آورند.

امروزه کلینیک ها ی بسیاری وجود دارند که خدمات تشخیص و درمان هموروئید توسط دکتر خانم هموروئید انجام می شود و حتی این امکان را به شما می دهند که در صورت نیاز به جراحی درخواست کادر درمانی خانم در اتاق عمل داشته باشید. به هر صورت رضایت بیمار در همه امور درمانی از اصول اولیه اخلاق پزشکی و حرفه ای می باشد

دکتر سعادتی متخصص جراحی و لیزر

دکتر زهرا سعادتی از سال ۱۳۷۸ مشغول به جراحی به خصوص جراحی هموروئید می باشند و تخصص ایشان جراحی عمومی و لیزر می باشد. در حال حاضر با بیش از بیست و چهار سال سابقه درمان و جراحی انواع بیماریهای ناحیه مقعد به ویژه انواع هموروئید را دارا می باشند. ایشان از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شده و در حاضر در خیابان پاسداران تهران برای درمان زنان مبتلا به انواع بیماریهای آنورکتال می باشد. روش جراحی با لیزر را در کلینیک خود انجام می دهد

author-avatar

درباره دکتر زهرا سعادتی

دکتر زهرا سعادتی اولین زن جراح در ایران که جراحی بیماری های نشیمنگاه با لیزر پرتوان را به طور تخصصی و ماهرانه انجام داده اند. ایشان فارغ التحصیل ۱۳۷۸سال از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دارای بورد تخصصی می باشند. ایشان هزاران جراحی موفق با لیزر را طی سالیان طولانی انجام داده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل و واتساپ 09120052674

2 دیدگاه برای “دکتر خانم هموروئید

  1. نیکنامی گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    میخواستم بدونم هزینه لیزر حدودا چقدر میشه

    شقاق و هموروئید
    در ابتدا ۱۰ سال پیش شک تشخیص داد شقاق اما به مرور و گذشت زمان ی زاییده گوشتی در نزدیک مقعد ایجاد شده که بعد دفع مدفوع درد و سوزش و خارش امانم بریده …الان گویا هموروئید ‌هم اضافه شد … حالا عمل با لیزر به نظرتون حدود چقدر میشه

    1. سلام بعد از ویزیت بیمار تعیین می گردد. حدود هزینه را می توانید تلفنی از مطب سوال بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *