اطلاعات عمومی پزشکی

ده مزیت لیزر در درمان بیماری های مقعد

مزایای لیزر برای درمان بیماری های مقعدی
  1. لیزر در هنگام برش و برداشتن تگ پوستی انتهای عصب بریده شده را ترمیم می کند و در نتیجه بیمار بعد از عمل درد نداشته یا درد بسیار کمی دارد
  2. تورم بافتی بعد از عمل شقاق با لیزر بسیار کم است زیرا لیزر عروق لنفاوی باز شده حین عمل را می بندد و از تورم جلوگیری می شود و اسکار و فیبروز بعد از عمل شقاق با لیزر بسیار کمتر است
  3. بعد از لیزر احتیاجی به پانسمان و فیتیله داخل مقعد نمی باشد
  4. لیزر عروق کوچک بریده شده در هنگام عمل شقاق را ترمیم می کند و در نتیجه خون ریزی هنگام عمل کاهش میابد
  5.  عمل لیزر شقاق بطور سرپایی و بدون بیهوشی قابل انجام است
  6.  بیمار فقط شب اول استراحت می کند و نیاز به استراحت بیشتر ندارد
  7.  بیمار بازگشت سریع تر به محیط کار وزندگی طبیعی خود دارد
  8. با این نوع لیزر می توان تمام انواع شقاق و حتی هموروئید و فیستول همزمان را درمان نمود-
  9. لیزر محیط عمل را استریل کرده و باعث کاهش عفونت محل عمل می شود. قابل ذکر است به همین علت انتقال بیماری های ویروسی از جمله هپاتیت و ایدز به صفر می رسد. لیزر هنگام عمل به بافت اطراف صدمه نمی زند و مانند کوتر
  10.  باعث نکروز نمی شود به همین علت درد بعد از عمل کاهش داشته وبه اسفنکتر مقعد آسیبی وارد نمی شود. این مزیت لیزر باعث کاهش عارضه بی اختیاری مقعد می شود.

۲ روش ساده اما موثربرای تسریع طول درمان هموروئید

١-اجابت مزاج نرم با تغذيه مناسب ، فيبر فراوان ، نوشيدن آب و تحرك كافي

٢-شستشوي مرتب ناحيه با شامپو بچه و اب گرم

هزینه درمان بیماری مقعد

برای دریافت دارو و ویزیت اولیه بیمار یک بار هزینه ویزیت متخصص جراحی را پرداخت می کند و در صورتی که نیاز به جراحی با لیزر و یا لیزر درمانی بیماری مقعد داشته باشد از ۱ میلیون تومان به بالا هزینه درمان با لیزر می شود.
لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین و جدیدترین روش درمان هموروئید و هزینه های مربوط به درمان بیماریهای مقعد با مطب خانم دکتر سعادتی تماس بگیرید

دکتر زهرا سعادتی متخصص جراحی عمومی فارغ التحصیل ۱۳۷۸ از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره های لیزر را در کشومان ایران و کشورهای روسیه و ترکیه گذرانده اند و از سال 86 هزاران جراحی موفق با لیزر را انجام داده اند. تلفن ثابت تماس با مطب با پیش شماره تهران 22761600 و 22766853 و شماره موبایل 09120052674

2 thoughts on “ده مزیت لیزر در درمان بیماری های مقعد

1. علی گفت:

سلام من مادرم سه روزه عمل تنگی شقاق انجام داده هنوزم خوب نشده بنظر شما چند روز طول میکشه تا خوب شه وبا لیزر هم انجام نداده

1. سلام این مورد را باید با جراح معالج ایشان چک کنید. توصیه می کنم غذای پرفیبر مصرف کنند تا حجم مدفوع به اندازه کافی باشد. یبوست را هم کنترل کنند.